login
Inicia sessió

register
Registra't

Salut 2.0

Com Quedar Embarassada (fertilitat)

Per quedar embarassada o concebre no s'aconsegueix simplement amb sort. De fet, és un procés complex que val la pena intentar entendre. Per a algunes dones, el quedar embarassades és summament senzill. En canvi altres necessiten molt d'esforç i paciència. Les dones són fèrtils només durant un temps limitat durant el cicle menstrual. Hi ha molts factors que poden afectar la fertilitat i concepció.

Com quedar embarassada o 4 Secrets per Predir l'Ovulació

En aquesta època, la concepció es basa en coses naturals. El punt és que cada mes, les hormones estimulen als ovaris i ells alliberen un òvul que viatja fins a una sola trompa de Fal·lopi. Aquest procés es denomina ovulació i és un bon moment per concebre. Per aconseguir això, podria:
Utilitza qualsevol calendari per saber quan comença i acaba el seu període. El procés d'ovulació normalment es dóna a la meitat del cicle menstrual. Per exemple, si vostè té un cicle de 28 dies, la seva ovulació començarà 14 dies després del primer dia del seu període. Si el seu cicle dura 34 dies, esperi 20 dies perquè comenci la seva etapa de ovulació.
Observi les secrecions vaginals, és enganxosa en els dies previs i posteriors a l'ovulació, i líquida amb cristalls durant l'ovulació.
Mesuri la temperatura del seu cos. Durant el període d'ovulació, la temperatura augmenta una mica. Preneu-vos la temperatura tots els matins, abans d'aixecar-se del llit. Normalment estarà més fèrtil durant els dos o tres dies abans que augmenti.
Proveu l'anomenat 'kit de predicció de l'ovulació ". Posa a prova la seva orina per determinar l'augment d'hormones abans de l'ovulació. Tal dispositiu és capaç d'identificar el moment que va a ovular i fins i tot si és que ja està ovulant.

8 Coses que Has i No Has Fer Per Maximitzar Fertilitat i Poder Concebre

1. Tenir relacions sexuals regularment. Pot estar segura que en algun moment del seu cicle menstrual estarà 100% fèrtil. No existeix tal cosa com el "sexe en excés". Més encara, fer-ho prop del període d'ovulació pot augmentar les possibilitats considerablement.
2. Esculli estils de vida saludables. Això vol dir, un pes adequat, activitat física, dieta sana, limiti el consum de cafeïna i tracti de manejar l'estrès. Tot això es considera com una "planificació prèvia a la concepció".
3. El consumir àcid fòlic com a suplement vitamínic prenatal és altament recomanable.
4. Evitar el cigarret i l'alcohol, ja que no deixen que els espermatozoides arribin a l'òvul.
5. Prendre certs medicaments pot dificultar el concebre i mantenir un embaràs sa i segur.
6. Els lubricants vaginals també poden disminuir la fertilitat. És millor considerar oli mineral o oli de canola, així com altres suggeriments del seu metge.
7. Encara que l'activitat física ajuda a promoure la fertilitat, pot tenir l'efecte contrari si no es porta a terme amb moderació.
8. Moltes vegades els problemes de fertilitat son psicologics, temors i bloquejos emocionals redueixen la nostra fertilitat, si tens dificultats per a l'embaràs considera la teràpia psicològica com la que ofereixen al web logratuembarazo.com

Consultant a un Doctor: 3 Coses que Recordar

1. La majoria de parelles sanes que desitgen tenir un fill, assolir l'objectiu entre el primer any normalment tenint sexe regularment sense protecció. Si té menys de 30 anys, i tant vostè com la seva parella gaudeixen de bona salut, el millor és tractar de concebre durant el primer any sense usar protecció abans de prendre la decisió d'acudir a algun metge.
2. Si té més de 35 anys, consideri la possibilitat de buscar ajuda professional.
3. De fet la infertilitat afecta tant a homes com a dones. No obstant això, els tractaments que existeixen avui dia fan meravelles. Depèn del problema que tinguin, vostè necessitarà acudir al seu ginecòleg o la seva parella a un uròleg. No deixeu també d'acudir al seu metge de família o un especialista en fertilitat per oferir la solució adequada.

Ultima Conclusió sobre els seus Possibilitats de Quedar Embarassada

En primer lloc, assegureu-vos que tant vostè com la seva parella es troben totalment sincronitzats en el tema de concebre un fill. Els experts coincideixen que és millor fer l'amor cada 2-3 dies en lloc de cada dia ja que això optimitza les seves possibilitats de concebre. L'ovulació, evidentment, és un punt clau aquí. No obstant això, la majoria dels experts en fertilitat adverteixen en contra de tècniques molt complicades en dies específics. aquest tipus de tècniques només aconsegueixen crear un inadequat nivell de stress. En general, com més relaxada es trobi la parella, la probabilitat de concebre augmenta.
El tenir relacions sexuals freqüents sense protecció significa que hi haurà un espermatozoide en el moment i el lloc indicat, sense importar el moment de la seva ovulació. Per què no simplement gaudir de la seva vida amorosa i prendre el procés amb calma? Diuen que això és la forma ideal per augmentar les possibilitats d'embaràs.
Comentaris (0)06-07-2016 02:01:06fertilitat

Com la teva Mascota Pot Millorar la teva Salut Mental

No li ha passat que quan se sent deprimit i cansat, i amb prou feines aconsegueix aixecar-se del sofà, el seu macadurota ve al rescat. S'abraça amb vostè, llavors es motiva a aixecar-se, vestir-, i sortir per la porta per a una caminada o a jugar una estona amb aquest.
D'alguna manera aquí està sempre amb vostè, fins i tot ho fa somriure, sense importar el mal o estressat que se senti. No ets l'únic. Resulta que tots els animals domèstics, no només els animals de teràpia, poden ajudar a la seva ment, cos i esperit.
Aquí li deixo una dotzena de raons del per què:
1- Passejant
El Sol i aire fresc eleva el seu estat d'ànim i el sol li dóna una dosi extra de vitamina D. La vitamina D de l'exposició ajuda a combatre les condicions físiques i mentals, incloent la depressió, el càncer, l'obesitat i atacs de cor . A més, quan vostè surt amb la seva mascota, vostè està involucrat amb la natura. Intenta prendre un moment per escoltar els arbres cruixint, sentir el vent que passa corrent, i el sol a la cara. Els sons i la sensació de la natura poden ser molt calmants.
2- Busqui un moviment
En caminar en caminada amb el seu gos i participar en activitats a l'aire lliure com llançar un disc volador li dóna un impuls d'energia natural, i li permet deixar sortir nivells d'estrès. També s'ajuda a estar físicament en forma, enfortir els seus músculs i ossos, el que ajuda no només el seu cos, sinó també la seva autoestima.
Els estudis han demostrat que els amos dels animals, tant adults com nens, tenen la pressió arterial més baixa, així com a la reducció del colesterol i els triglicèrids, el que pot atribuir-se en part als estils de vida que és promogut per les mascotes. També s'ha observat que els amos de mascotes tenen una millor circulació, i un menor risc de patir grans problemes cardíacs. I quan el seu cos se sent més fort, vostè és menys susceptible als problemes de salut mental.
3- Disminueixen les al·lèrgies i l'asma, i contribueixen al sistema immunològic
Això pot semblar contradictori, però els nens que creixen en llars amb amics peluts són en realitat menys propensos a desenvolupar al·lèrgies comuns. Els estudis han demostrat que els nens que van ser exposats a dues o més gossos o gats com també els nadons eren menys de la meitat de probabilitats de desenvolupar al·lèrgies, incloent la pols, l'herba, l'ambrosia i al·lèrgies a les mascotes, i es trobaven en un menor risc per l'asma. Les al·lèrgies poden fer que les persones pateixin de letargia, apatia, i pateixin d'insomni, pot fer-los més vulnerables a problemes de salut mental, com la depressió.
4- Les carisias redueixen l'estrès
Les carisias de manera rítmica o fins pentinar poden ser molt reconfortants per al seu gos o gat, i per a vostè també. Concentreu-vos en la textura de la seva pell suau, la calor que irradia, i els seus respiracions profundes. Quan es connecta amb la seva mascota, l'oxitocina s'allibera, que és l'hormona relacionada amb l'estrès i l'ansietat, ajudant a reduir la pressió arterial i els nivells de cortisol més baixos.
5- Tots dos es distreuen i es mantenen en el present
Estar compromès amb la seva mascota treu els pensaments fora dels problemes que li estan consumint. Quan està plenament gaudint el moment, no estigui preocupat pel passat o el futur. És només vostè i la seva mascota. Una altra forma de mantenir distret i present amb el seu amic pelut és fer fotos o vídeos de les seves pallassades.
6- Disminueixen la solitud
Si no us agrada estar sol, les mascotes poden ser grans companys domèstics. Sovint, una mascota és molt intuïtiva i et buscarà quan et sents malament, negant-se a permetre que et quedis sol. Només cal que vostè pot cuidar-se plenament i donar-li l'amor a la mascota abans de portar-la a casa. Les mascotes no han de ser utilitzades per omplir un buit temporal i després empènyer a un costat. Un gos o gat és un compromís a llarg termini, i no és sempre fàcil, però si estàs a l'altura, poden proporcionar molt d'amor a través dels temps bons i dolents.
7- Són grans oients
Vostè pot parlar amb la seva mascota sobre qualsevol cosa - el seu dia, les seves esperances, els seus somnis. Es pot practicar un discurs amb ells, lamentar sobre una ruptura, o veritats que es volen cridar, expressar el possible, però per por de compartir realment amb algú més, no ens atrevim. Un gos o un gat pot ser la "persona" perfecta per anar a on es vol i deixar anar sense tenir cap repercussió potencial.
8- Ells t'estimen incondicionalment
En veure el seu entusiasme quan entres per la porta pot ser un impuls elevat d'ànim instantani. La cua que mou, la llengua fora de la seva boca fent que sembli que està somrient, la forma de les seves orelles animar-se. Els seus grunyits o roncs. No li importa si et va sortir malament el tracte a la feina, o et va anar malament en un examen, la seva mascota t'estima incondicionalment per ser com ets, sigui el que sigui en un dia determinat. Només està feliç de veure què vol estar a prop teu, per estimar-te i ser estimat per tu.
9- Li donen un cop de mà per socialitzar
Quan vostè va al parc té més oportunitats per socialitzar, tant el seu gos com per a vostè. El seu gos fa amics molt fàcilment i es trencarà el gel perquè pugui connectar-se amb gent nova, i potser establir dies per anar a caminades o jocs als parcs locals.
El seu gos és la clau perquè succeeixin les converses instantànies, i també una molt bona manera de conèixer a algunes de les persones en el seu veïnat.
10- Ells li poden donar un propòsit
Tenir una mascota a cura de vostè pot donar una sensació de propòsit, pot ser crucial quan se sent realment malament i aclaparat pels pensaments negatius. Estar a cura de la seva mascota, o la necessitat d'ajuda d'un animal, s'està enfocant en una cosa diferent de si mateix i la seva vida. Les seves bones obres, i la resposta positiva de la seva mascota, li donaran una sensació de gratificació instantània.
11- Ho fan somriure
Quan el seu gos fa coses boniques com rodar sobre la seva esquena o posar una pota dalt al braç, pot fer-li somriure, el que al seu torn dispara els neurotransmissors per entusiasmar. Aquestes somriures que li provoca la seva mascota poden elevar els seus nivells de serotonina i dopamina, que són transmissors nerviosos associats amb la calma i la felicitat.
12- Jugar és divertit
Amb la rutina de la vida diària, de vegades ens oblidem de simplement deixar-se portar i divertir-se. Vaja, gaudi, lluiti, jugui a la pilota, ballin junts, o simplement corrin i facin tonteries. El seu gos l'hi agrairà.
Així que al passar una bona estona amb el seu gos o felí amic! Tingui una boleta, una pilota, o qualsevol altra cosa, i tindran tants beneficis que passessin junts plaent.
I si vostè no té una mascota o no pot aconseguir una a aquest moment, pot ser voluntari en un refugi. Hi ha molts animals que encara pot beneficiar del seu amor, i vostè sentirà els beneficis també.
Comentaris (0)25-02-2016 15:48:46salut mental

3 remeis casolans per la diabetis

La diabetis és un trastorn del metabolisme de la forma en que el nostre cos utilitza els aliments digerits per al creixement i l'energia. És una malaltia crònica i progressiva que té un impacte en gairebé totes les parts de la vida. La diabetis augmenta quan el cos no pot utilitzar la glucosa convenientment.
La insulina és una hormona, és essencial per convertir sucre, midons i altres aliments en energia. La insulina facilita que la glucosa es mogui des de la sang al fetge, múscul i cèl·lules de greix, on s'utilitza com a combustible. Quan la diabetis tipus 2 es diagnostica, el pàncrees sol generar suficient insulina, però per motius desconeguts, el cos no pot utilitzar la insulina de manera eficient, una condició anomenada resistència a la insulina.
3 Remeis casolans per la diabetis
1) Carbassa amarga: aquesta demostrat ser útil per al control de la diabetis. Per obtenir millors resultats, el diabètic necessita prendre el suc d'unes quatre o cinc carabasses amargues cada matí amb l'estómac buit.
2) La grosella espinosa índia, pel seu alt contingut de vitamina C. Una cullerada del seu suc, combinat amb una tassa de suc de carbassa amarga, presa diàriament durant dos mesos. Aquesta combinació disminueix el sucre en sang en la diabetis. Aquest és un altre dels eficaços remeis casolans per diabetis.
3) Les fulles tendres de l'arbre de mànec es consideren com un bon remei. Una infusió de 15 grams de fulles fresques en 250 mil·ligrams d'aigua durant la nit. Després fíltralo. Pren-lo cada matí per gestionar la diabetis primerenca. Com a opció, els fulls s'han d'assecar a l'ombra.
La gestió eficaç i adequada de la diabetis és essencial per evitar o prevenir complicacions greus que es plantegen des del nivell alt de glucosa. La diabetis no controlada pot portar a dificultats greus com insuficiència renal, amputació d'extremitats, ceguesa i insuficiència cardíaca.
El punt crucial de la gestió de la diabetis és mantenir un nivell normal de sucre en la sang per mitjà del control, registre, i per tant l'ajust de la teva dieta, medicaments i exercicis en conseqüència. Avui dia, la tecnologia s'ha desenvolupat en un grau immens que la diabetis té una àmplia gamma d'equips casolans disponibles per monitoritzar constantment els nivells de sucre en la sang.
El control de la diabetis pot sonar dificultós, però la comprensió de la dieta adequada combinada amb exercici regular i la medicació correcta t'ajudarà a portar una vida feliç.
La majoria dels metges et recomanen una dieta especial per prevenir els símptomes de sucre alta en sang en una etapa molt primerenca. Hi ha diferents tipus de diabetis de tipus 1, tipus 2 i diabetis gestacional. La baixa producció d'insulina en el cos és la causant d'aquest problema. Tot i que tenen diferents formes, generalment tenen símptomes similars.
Comentaris (0)08-02-2016 01:36:54remeis

Remei per la migranya

Remei de la nova escola: Matricaria i Gingebre
Un petit estudi de 2011 va trobar que un medicament fet Matricaria (arbust petit amb flors tipus margarides) i el gingebre, elimina o disminueixen significativament el dolor de la migranya en dos hores al 63 per cent dels qui la pateixen. (En una anàlisi separat de les persones que van prendre ibuprofèn, només la meitat experiment alleugeriment en el mateix període de temps.)
Matricaria pot bloquejar múltiples desencadenants de la migranya en el cervell, i el gingebre pot ajudar a alleujar la inflamació que contribueix perquè el dolor del crani es reverteixi. Tot i que el mal de cap mitjana no és tan sever com la migranya, el coautor de l'estudi Roger Cady, MD, director del Centre de Mal de cap Care a Springfield, Missouri, diu que la combinació herbal probablement hauria d'ajudar més a aquest tipus de molèsties d'alta tensió.
Comentaris (0)29-01-2016 00:15:37remeis

Remei per una cremada de segon grau

Remei de la nova escola: Mel
Les cremades de primer i segon grau en tractar amb mel poden curar gairebé dues vegades més ràpid que aquells tractats amb una crema de cremada tradicional, segons un estudi en l'Indian Journal of Plastic Surgery. Les propietats antibacterianes de la mel poden ajudar les cremades a tornar-estèrils amb més rapidesa, el que redueix la possibilitat d'infecció.
Netegeu la cremada amb aigua freda. A continuació, apliqui una capa gruixuda de mel a un coixinet adherent, poseu sobre l'àrea lesionada, tapeu-la amb una altra coixinet, i li adjunta cinta. (Si no veu cap millora en uns pocs dies, consulti al seu metge.)
Comentaris (0)29-01-2016 00:14:47remeis

Remei per als músculs adolorits

Remei de la nova escola: Suc de cirera àcida
Bevent dos gots de 10 unces d'aquesta beguda altament antiinflamatori pot ser suficient per alleujar el dolor muscular que es va fer a la classe de spinning d'ahir. Un estudi de 2010 va mostrar que quan els corredors es prenien un got de suc de cirera dues vegades al dia durant una setmana abans de la competència, es va informar que el 67 per cent tenia menys dolor després de l'exercici dels que no ho van prendre.
Comentaris (0)29-01-2016 00:13:15remeis

5 Consells de Nutrició Fàcils Per Tenir Bons Hàbits de Salut

Mentre que molts de nosaltres hem ajustat les nostres dietes a l'inici del nou any, després d'uns mesos, la decisió de romandre en línia amb la nutrició comença a esvair-se.
En lloc de permetre als vells hàbits que s'arrosseguen de nou, tracti de enfocar-se en la seva salut i nutrició però a consciència, en lloc de posar tota l'atenció en les metes estètiques. En centrar en la seva salut a llarg termini, serà més probable que s'adhereixen als seus hàbits saludables.
A continuació trobareu consells de nutrició senzills que l'ajudaran a tornar alinear-se i crear noves formes de nutrició de manera saludable.
1- Ompli amb verdures
Les verdures són un aliment baix en calories / alt volum. Això vol dir que vostè pot menjar una gran quantitat de verdures sense consumir una gran quantitat de calories no desitjades i vostè se sentirà ple perquè ocupen molt espai en el seu estómac. Quan consumeixi verdures, eviti l'addició de salses i oli, perquè el que afegirà serà més calories totals al seu menjar. Mantingui els vegetals frescos o al vapor quan sigui possible.
2- Prengui'l amb calma en menjar fruites
Mentre que la fruita és una gran font de fibra i sucre natural, algunes persones tendeixen a anar a la vora i menjar massa. Al seu torn, això manté el sucre i la ingesta de carbohidrats és elevada. En lloc d'amuntegar gran varietat de fruites, intenti anivellar certs trossos de fruites amb mantega d'ametlles, nous o una font de proteïna magra.
3- Aneu amb compte amb les barretes de nutrició / proteïna
Mentre que la comercialització de la majoria d'aquests productes afirma que aquestes barres són l'alternativa saludable, la majoria d'aquestes són altes en greix, carbohidrats i preservants artificials. Algunes d'aquestes barres de salut també suposen una aportació nutricional similar a una barra de caramel tradicional. No es deixi enganyar! Llegiu l'etiqueta i observi el que realment està passant en aquests productes abans de picar diàriament.
4- Amb la proteïna
Si vostè se sent com si estigués constantment amb fam, tracti d'afegir una mica més de proteïna als seus menjars. En demanar una amanida en el sopar, acompanyeu amb una porció de proteïna magra perquè sigui complement a l'amanida, així li ajudés a omplir-se i quedar satisfet.
5- Consuma més aigua
L'aigua ajuda al seu cos en la digestió i manté la pell un aspecte jove i hidratat. En els dies en què vostè està entrenant en un període de temps, assegureu-vos de consumir més aigua. Consumeixi 12 unces d'aigua abans del menjar, també s'omplirà l'estómac i pot evitar menjar en excés.
Intenta incorporar alguns d'aquests consells de nutrició en la seva rutina diària. Creu-me que petits canvis poden sumar als grans beneficis per a la salut en el llarg termini. Cuidar el cos ara per tal de preparar-se per a un futur més saludable!
Traductor de Google para empresas:Google Translator ToolkitTraductor de sitios web
Comentaris (0)28-01-2016 20:14:15nutrició